Może być polonistyczna, matematyczna, biologiczna czy też historyczna.O czym mowa?Oczywiście o olimpiadzie! Czym jednak z założenia były igrzyska olimpijskie i gdzie się zrodziła tradycja obchodzenia tej największej imprezy sportowej?Ciekawostki na ten temat odkrywali w ostatnich dniach uczestnicy zajęć świetlicowych.Uczniowie poznali m.in.symbolikę barw olimpijskich oraz dokonali przeglądu różnych dyscyplin. Pod czujnym okiem nauczyciela wykonali znicz olimpijski i wzięli udział w wyjątkowej olimpiadzie, prezentując się w arcyciekawych konkurencjach takich jak: wyścig rydwanów, rzut w dal, bieg na bosaka, wyścig kelnerów, podrzuty piłeczek czy „żniwa balonowe”w workach. Wszyscy uczestnicy spisali się znakomicie.W nagrodę otrzymali słodkie medale i laur zwycięzcy-wieniec, który zaprojektowali według własnego pomysłu.To była impreza pod hasłem szlachetnego współzawodnictwa i braterstwa…bo doprawdy taka jest idea prawdziwych igrzysk olimpijskich.